servisas

Servisas. Esami klientai, kuriems galioja garantinis remontas, turi pateikti galiojantį garantinio aptarnavimo dokumentą, prisegti jo nuotrauką prie pildomos serviso užklausos bei nurodyti savo užsakymo numerį, kuris buvo nurodytas sudarytoje sutartyje (pvz.: užsakymo numeris: PU000001).

Prašome detaliai aprašyti susidariusią problemą, prisegti nuotraukas arba video prie užklausos, gavę informaciją išanalizuosime ir susisieksime su Jumis dėl atvykimo laiko. Jei negavote patvirtinančio laiško, kad serviso užklausą gauta, prašome susisiekti nurodytu telefono numeriu: +37062226922.

Pogarantinis servisas. Teikiame pogarantinio remonto paslaugą ne tik savo, tačiau ir kitų įmonių produkcijai.

Garantinio / pogarantinio serviso forma
Jūsų vardas / įmonės pavadinimas*

Būtina įrašyti vardą arba įmonės pavadinimą

Jūsų el. paštas*

Būtina įrašyti el. paštą

Jūsų tel. Nr.



Jūsų adresas



Tema*

Būtina pasirinkti

Gedimo aprašas*

Būtina aprašyti gedimą

Gedimas





Būtina pažymėti